8 Aralık 2009 Salı

jennifer ayshen in kullanılmış pedi 100.000 $ satıldı

oradan buradan şuradan oradan yırtık dondan fırlamış gibi,daha olmadı pantolondan fırlayan tanga ipi edasıyla bulunduğu yerden küçük sefil dünyamıza acınası bakışlar fırlatan,kanı mikroplu,yalnız bir çocukluk geçirmiş,yediği yemeğin fazla ısıtılmasından etkilenmiş,yemek fazla sıcak olursa yiyemeyeceğini söyleyememiş,diyememiş oda olmadı kelam edememiş insanlar hala fırt fırt fırtlıyor.kişisel gelişim adı altında toplanmış 10 günde milyarder olun,5 günde popüler olun,yarım saatte aya çıkın gibisingiller mevcut olan mevcut olmadıysa da olması olasılanan özgüven patlamamıza mesir macunu tadında bir enerji, zeytinyağı tadında bir kayganlık bahşetmiş ayrıyetenda bahş-ı emte-i vakfetmiştir.bilmem hangi derelerin bilmem nerelerinde bilmemkimler tuvalet kağıdından orkidine don lastiğinden sutyen kopçasına pazarlanırken,bilmem hangi derelerin bilmem nerelerine ait olmayanlar güruhu olması gereken yerde olmadığından cartayı çekmiş,bilmem nerelerdeki bilmem kimlerin meraba ben bilmem kim ha bir de bakireyim,hiç öpüşmedim,bir başka bir bilmem kimin ,doğum tarihim 1027 sesim güzel amma göt gibiyim sesimin güzelliğini pöykürsünler diye kendimi fosseptik çukurlarına yatırıp samanlıklarda yuvarlayıp geldim tadında yuvarlanıp giderken,yuvarlanırkende üzerinden geçtiğini kendisine dahil ederken,bu cartayı çekmişler ezilmişler,itelenmişler,bir köşelere atılmışlar meraba benim adım bilmemekimlere dahil olmaya çalışan bilemeyenkim ha birde şiir yazarım 2 yaşından beri şiir yazardım daha öncesindeyse yazmam yoktu koşuktur sagudur onları evdeki kırık sazımın sapında bestelerdim,ayrıca çok entelim günde 13,5 film izlerim son izlediğim filmin sonunu izlemiyorum onu izlemedende yorumlayabiliyorum,oskarı da alacağım,romayı da yakacağım ,ayrıca parçalandım,tamlandım,tümlendim,yoğruldum açıldım saçıldım sonra biri gene yoğurdu topladı şekline bar bar bağırınıp,yır yır yırtınsada bir işe yaramıyor,birer küçük emrah misali sıkıştıkları yerde tekmelendikçe tekmeleniyor,itelendikçe iteleniyor,salak,garip,değişik,ilginç,oh! ıt was amazing tadındaki yaftalarını çoktan yiyor,ağızlarını açtıkçada tepiği,köteği yiyip susuyorlar.üstüne küçük emrahın acıların çocuğu tanımlamasından da olsa sebeplenemeyecekler.
peki,ben kimim
adım jennifer ayshen anne rahminden beri yalnızım,altımı değiştirecek,yemeğimi yedirecek,sıkılınca eğlendirecek kimsem yok.kimsenin anlayamayacağı sorunlarım var.yalnızlık benim için çok acıydı ki parçalanmalarımın,toplanmalarımın,yırtılmalarımın,yırtıklarımdan pırtılmalarımın üzerine geldi biri çöktü oturdu artık yalnız değildim yırtıklarımı pırtıklarımı toplayan mikroplarımı öldüren,dalgalandımmı durultturan,koştummu ardımdan yorultturan birini buldum ama oda gitti üstüne bakire kaldım.küçükken hep çok gezerdim.eşeği salarlardı çayıra bindirirlerdi beni üzerine yalnız,gittiğim yer yalnız,ben yalnız,sen yalnız
alıntıdır(kim almış):
'ben bu gün hezeyan-ı duygu gördüm'
'diyemiyorum ki yemeğim tuzlu diye'
'suskunluk.yalnızlık ve kelimeler diye diye'
'geçti Bor'un pazarı sür eşeğini Niğde'ye'
gönlü geniş dervrimelden yücelik eşliğinde gölge oyunları
reklamımı bir hafta sonra dekorasyon dergilerinde,bim broşürlerinde,avon kataloglarında,kamyon arkalarında ve bilimum önlerde bulabilirsiniz
tutmazsa,ne demiş şair:
'beni yerden yere vurup durmayın'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder